2015. december 7., hétfő

Dinós memória-játék
 
 
Említettem egy régebbi blogbejegyzésben, hogy idén szeretnék többféle saját készítésű karácsonyi ajándékot adni a gyerekeimnek.
 
Szerintem a legtöbb gyerek odavan a dinókért, nem? Vannak kis gumi dinoszauruszaink, szoktak velük játszani. Jött az ötlet, hogy ételfestékkel megszínezett só-liszt gyurma korongokba belenyomom a dinók egyik oldalát (mintha fosszíliát készítenénk). Nyolc dinónk volt, hogy memória-játék kerekedjen a történetből, minden dinót kétszer nyomtam bele egy-egy korongba, figyelve arra, hogy a korongok színei se egyezzenek meg, így a végeredmény tizenhat korong. Majd a kiszáradt korongokban a dinókat kiemeltem fekete festékkel.
Remélem tetszeni fog nekik az ajándékom.
 
Természetesen dinós papírral csomagoltam be egy dobozt, hogy később is legyen hol tárolni a korongokat!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése