2015. augusztus 27., csütörtök

Őszi termésgyűjtő kosárkánk


Volt egy gyerekkori háncskosaram, jó nagy, szerettem, de az idő megette, szétment, pedig a gyerekem is még gyűjtögetett bele. Tehát valami kosárka kellene, hiszen pár hét és lehet a gesztenyét, diót, makkot, tobozokat, csigaházakat keresgélni. Nem kellene nagy, hiszen a készleteket tárolni sem lehet a végtelenségig - kevés a hely - és még egy szempont, hogy el is bírja a gyűjtögetés végén a gyerek a "zsákmányt", ne nekem kelljen azt is cipelni. Tartós is legyen, ha piszkos és sáros lesz, se legyen gond.
 
Gondolkodtam, gondolkodtam, és arra jutottam, hogy egy mosószeres flakon alja pont ideális lenne a kosárkának (a tetejét persze elraktam, mert azt másra szánom, az ötlet megvan, de még hiányzik a párja).
 
Így készült:
 
Kettévágtam a flakont a fogantyúja alatt közvetlenül, ezután, hogy a gyerekem meg ne sértse magát, szigetelőszalaggal körberagasztottam a vágás mentén a kosár száját, a belsejét tortapapírral béleltem ki, és egy felforrósított hústű segítségével négy lyukat készítettem a műanyag kosárkán. Egy pár nélküli, jó erős, vastag cipőfűzőből készítettem a kosárka füleit. Persze szép szalagból is lehet, sőt dekorálhatjuk a kosarat is saját elképzeléseink szerint, de írtam mi ezt egy "nem sajnálom" kosárnak fogjuk használni, igénybe lesz véve.  Pl. dekorgumból vághatunk ki virágokat, állatkákat és miltonkapoccsal a kosárka odalára tűzhetjük, ezt lehet én is elkészítem még rá, ha így lesz, arról is hozok képet.
 
A végeredmény:

(Persze jól emlékeztem, volt még néhány dekorgumi-virág elfekvő készleten, íme, ilyenre gondoltam.)

 
 

 
 
Tipp:
 
Édességgel, ceruzákkal, krétákkal, kisautókkal megpakolva kitűnő ajándékcsomagolási, ajándékkiegészítő ötlet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése